Insentif Shaklee Malaysia Yang Perlu Anda Tahu

Secara umumnya ramai yang mengetahui bisnes shaklee ini adalah bisnes mengenai vitamin dan kesihatan. Zahirnya sahaja yang kita nampak macam menjual vitamin akan tetapi bisnes shaklee adalah berorentasikan kepimpinan (leadership). Sebab itu didalam bisnes shaklee adalah satu tawaran insentif kepada setiap leaders yang berjaya membina serta membimbing leaders dari peluang bisnes shaklee yang telah disediakan sebagai platform permula. Tawaran insentif ini sangat luar biasa sehingga mampu mengubah nasib orang yang biasa kepada mampu menjelajah pelusuk dunia. 

Apa tu Insentif ? Ianya berbeza daripada bonus bulanan yang biasa tu. Insentif shaklee ini adalah sesuatu yang extra.

Nak tahu apa? Jom kita lihat apakah tawaran yang shaklee sediakan. 

Tawaran Insentif Shaklee Malaysia :

Bonus Peribadi

Setiap jualan produk 150 UV keatas akan dapat bonus peribadi (cashback) dari Shaklee. Bermula 150 UV dan ke atas, kita akan mula mendapat duit, walaupun kita hanya membeli Shaklee untuk makan sendiri. Bermula dengan 5% hingga maksimum 21%, bonus ini sangat membantu untuk mereka yang ingin mendapatkan pendapatan tambahan.



Bonus Kepimpinan

Apabila perniagaan Shaklee semakin berkembang, pastinya ada pengguna yang mahu join team dengan menjadi ahli. Semakin ramai ahli dalam organisasi kita boleh melahirkan lebih ramai leader dan mengembangkan perniagaan dengan lebih berkesan. Shaklee adalah perniagaan yang berorentasikan leadership. Kegigihan kita dalam merekrut distributor kepada leader pastinya akan mendapat imbuhan bonus kepimpinan yang sangat lumayan.



Untung Runcit

Bagi setiap pengedar Shaklee (distributor) anda mempunyai kelebihan mempunyai untung runcit bagi setiap produk. Katalah satu produk vitamin untung runcit RM 20 bila jual 5 unit sahaja pun akan dapat untung RM 100. Seronokkan bisnes Shaklee ini, untung runcit dapat, bonus pun dapat. Keuntungan ini bolehlah kita buat pusingan modal untuk kekalkan ready stock untuk mempercepatkan customer mendapat barang.



Trip Shaklee

Bagi yang kaki travel dan suka kan kepada cabaran serta mencari kelainan. Anda adalah bakal leader yang boleh merebut peluang ini dengan merasai international trip dan regional trip secara vvip exclusive dari Shaklee secara percuma kepada Shaklee Business Leader yang mencapai target convention points sepanjang setahun berusaha.

Trip secara percuma ini diambil kiraan melalui points Sales Organisasi, Performance Leaders yang kita bantu GROW dalam bisnes dan pendaftaran keahlian dengan belian yang melepasi UV yang ditetapkan oleh pihak Shaklee. Senang kata, Trip ini adalah hadiah leadership yang telah kita perjuangankan.

Uniknya Trip Shaklee

Setiap trip yang kita dapat kita boleh hadiahkan kepada suami atau isteri, anak-anak, ibubapa serta ibubapa mertua bagi leaders yang telah berkawin serta adik beradik kepada leaders yang belum berkawin.

Tiada limitation untuk kumpul points tiket. Bergantung pada convention points yang kita Berjaya kumpul. Ada sahaja leaders yang mendapat 4-6 tiket dan mereka boleh bawak suami dan anak-anak mereka merasai trip international Shaklee dengan hati yang besar. Hal ini, sudah dibuktikan oleh leaders Shaklee yang terdahulu dimana mereka tidak pernah terlepas peluang membawa anak-anak mereka melihat keindahan dunia. Seronokkan bisnes yang berkonsepkan family begini, kita boleh mewariskan kepada keturunan kita untuk sama-sama berkongsi rezeki.



 Bonus Kereta

Bonus kereta Shaklee ialah Shaklee akan terus memberikan bonus kereta kepada kita walaupun kereta kita sudah habis dibayar. Dah habis bayar pun masih boleh dapat bonus kereta? Ya sudah habis bayar. Maksudnya bonus kereta kita ini tiada had. Selagi mana kita kekal aktif Bersama Shaklee dan layak untuk mendapat bonus kereta ini, selagi itulah kita akan mendapat bonus ini sampai bila-bila. Kita bebas menggunakan bonus kereta ini untuk perkara lain. Shaklee akan terus membayar bonus kereta ini bagi yang berkelayakkan tanpa menghalang leaders menggunakan bonus car ini untuk perkara lain. Seronokkan kita ada lebihan bonus selain jualan sahaja.



Tawaran Tambahan RM 600 untuk Cycle ( April - Jun 2023)

Bermula April 2023 hingga Jun 2023 di dalam Program Insentif Shaklee, anda yang dapat kekal efektif dengan pangkat baru iaitu Supervisor dan Senior Supervisor secara automatik layak dapat bonus tambahan RM600 yang Shaklee dah sediakan dalam program baru ni. 

Jika tak boleh naik pangkat dalam bulan April 2023, anda masih boleh naik pangkat pada bulan Mei 2023. Jika tak boleh naik pangkat juga dalam bulan tersebut, peluang terakhir anda perlu capai rank baru adalah pada bulan Jun 2023. 

Jika anda dah layak capai rank baru Supervisor pada bulan April, Mei dan Jun 2023 tiga bulan berturut-turut maka dengan itu reward duit tunai RM600 akan anda terima pada bulan Ogos 2023. 

Sangat mudah kan nak dapat bonus tunai RM600 dari shaklee. Anggaran jualan pada bulan pertama RM11 ribu untuk dapatkan 21%. Oleh sebab itulah program ni juga membawa kita untuk bangkit dalam sebuah kumpulan perniagaan yang besar, kukuh dan bertahan lama. 

Jom kembalikan semula kumpulan perniagaan anda menjadi lebih besar dan kukuh. Di mana semua ahli di dalam kumpulan bergerak aktif dalam bisnes. Atas usaha comeback ini kita mampu merebut peluang insentif shaklee pada cycle baru ini.  Shaklee mahu semua ahli rasa kenikmatan dan kejayaan. Seronokkan kita berjaya beramai-ramai.

Bagaimana Mahu Bermula?

Kita boleh bermula GROW kan semua organisasi kita dengan activekan semula ahli dengan pembeliaan SET RAHMAH serta menaja ahli baru dan kekalkan mereka active membimbing organisasi mereka. ini adalah peluang keemasan yang sangat baik sebab set ini sangatlah berpatutan dan sangat sesuai dimulakan sebagai pengguna produk shaklee. saya harap kita dapat jana lebih lagi income dan direzekian GROW dalam program ini atas izin Allah s.w.t jua.




SHAKLEE PRODCUT : ALWAYS SAFE, ALWAYS GREEN, ALWAYS PROVEN

PIJA.ABDULLAH

928411

016-9849383 






 








These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Johor berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma? Email: norainiabdullah87@gmail.com Call/WhatsApp: 016 984 9383.

Comments

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Pengedar Shaklee Desaru Johor

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga