Mudahnya Buat Duit Raya Awal dengan Shaklee.



Awal tahun ini, banyak betul hari sambutan perayaan kan? hampir setiap bulan ada saja cuti umum yang akan jadikan hujung minggu itu panjang. sejak januari keseluruhan rakyat malaysia yang multi-racial and cultural ini terkena tempias cuti umum yang panjang sehinggalah bulan mac ini. selepas cuti umum tahun baru 2023 kita pulak menyambut hari raya cina, sambutan hari jadi sultan bagi penduduk negeri yang terlibat dan pelbagai lagilah. macam waktu sekarang ini cuti sekolah penggal akhir satu malaysia sebelum anak-anak naik tahun baru pada pertengahan mac nanti. fuhhhh... semestinya setiap kali ada saja cuti kita yang bekerluarga mahupun bujang pasti ada plan nak berjalan dan stock up makanan dirumah kan. biasanya time panjang beginilah kita nak spend masa dengan keluarga. semua  ini melibatkan kos yang lebih dari perbelanjaan biasa. kalau tiada tambahan kewangan yang mencukupi memang jem la kepala. 



shopping complex festival sale

Setuju tak kalau saya katakan setiap kali musim perayaan, kita perlukan extra duit perbelanjaan? yela kita nak buat pelbagai persiapan raya, mana kos nak balik ke kampung, baju raya dan pelbagai lagilah. kalau boleh head to toe kita nak beli barukan. itulah nikmat raya! Jadi saya menyeru kepada ahli shaklee atau kepada sesiapa yang ingin menjadi ahli shaklee. jomlah kita set our goal untuk dapatkan duit raya awal dari shaklee. Raya Aidilfitri tahun ini adalah 22 April, Shaklee pula akan bayar bonus pada setiap 14hb yang lebih awal seminggu dari tarikh hari Raya Aidilfitri berlangsung. Mudah sangat nak buat duit raya dengan bisnes shaklee ini. Jom saya kongsikan. 


Mudahnya buat duit raya awal dengan Shaklee :

  • Tidak menggangu masa beribadah di bulan Ramadhan dan tugas hakiki yang lain.
  • Tidak perlu sewa kedai. Bisnes Shaklee adalah home base dan boleh di selenggara melalui mobile phone sahaja. Mudahkan? janji ada rangkaian internet semua boleh jadi tau. alhamdulliah.
  • Tidak perlu keluar modal untuk beli stok yang banyak. ini amat sesuai untuk sesiapa yang masih belum ada regular consumer customer. Bagi yang ada sila update kepada consumer ia mahu COD atau by postage dari shaklee. Setiap pengedar haruslah cakna mengenai pengurusan stock ini. ikut pada kadar keadaan anda mengurus bisnes anda, supaya tiada overflow. 



website shaklee malaysia


Percaya tak anda semua, saya tidak keluarkan modal beli stock pun untuk uruskan Bisnes Shaklee. Saya hanya kumpul pesanan dan submit pesanan dari website Shaklee sahaja. Jika perlukan modal, hanya serendah RM35 shaja sebagai yuran pendaftaran (bagi new member). Cara saya mudah saja hanya perlu kongsikan shaklee effects dari vitamin shaklee yang saya sendiri amalkan. kemudian ajaklah ahli keluarga dan kawan-kawan serta komuniti setempat. Barulah kita boleh dapat duit raya awal dari shaklee. Mudahkan? tidak terlalu complicated pun nak buat. 


Kenapa kita harus buat duit raya dengan Shaklee?

 Macam saya cakap pada awalnya musim perayaan ini memang akan melibatkan extra kos perbelanjaan. Mahu ataupun tidak kita kena usahakan sebaik mungkin untuk mengembirakan seisi keluarga kita pada hari besar buat umat islam yang menyambutnya. Sebagai seorang anak bongsu dan perempuan tunggal dalam keluarga saya ini, saya rasa sudah masanya saya bahagiakan setiap ahli keluarga saya bila sambutan Aidilfitri. seronok ada duit raya lebih ini banyak perkara kita boleh kongsikan dengan lebih ramai ahli keluarga kita dan jiran tetangga. 


 Apa agaknya items pertama yang kita terfikir akan beli punyalah kalau nak raya? sudah tentu baju rayakan. masa inilah kita nak kelihatan cantik dan kemas dari hari biasa. bukan kita saja yang ada keinginan begitu, ini merupakan keingin setiap orang yang menyambutnya. cuba tengok berapa harga sepasang baju raya design sekarang? mesti akan mencecah sepasang lebih 100-200 ringgit kan. itu design classic tu. belumm lagi kita nak berkerawanglah, bermaniklah dan macam-macam lagi. baju raya untuk kaum lelaki pun boleh tahan, nampak je biasa plain. tapi harga yang kain sedap dan selesa untuk dipakai dengan suhu malaysia ini. itupun dah menelan kos 200-300 kan. tidak dinafikan ramai saja yang akan buat terbaik. jadi kita ambillah peluang buat duit raya dengan shaklee ini bersungguh-sungguh supaya kita boleh berkongsi dengan ahli keluarga yang lain. seronok gembirakan orang ini, lain macam auranya tau. cubalah!



juadah raya Aidilfitri


Kedua terpenting adalah juadah raya. masa inilah kita nak menjamu keluarga, adik beradik, jiran tetangga sekali. waktu inilah aktiviti ziarah menziarahi. keperluan menyediakan juadah seperti ketupat, laksa, sup gear box dan kuih raya bukan sikit tau kosnya, dengan kenaikkan harga barang mentah sekarang ini boleh tahan ya. masa ini tak akan kita nak berkirakan sebab hidangan kepada tetamu adalah satu cara kita meraikan mereka. Selain itu, kita juga kena sediakan duit raya kepada sanak saudara juga. dua perkara ini saja dah buat kita rasa perlukan kita buat duit raya dengan shaklee. jom kita buat sungguh-sungguh sehingga mendatangkan hasil yang baik. Disini saya kepilkan bukti bagaimana sahabat komuniti bisness shaklee saya dapatkan duit raya awal dengan Shaklee.



promosi set puasa shaklee


Makanya kawan-kawan nampakkan betapa besarnya keperluaan musim perayaan ini nanti. melalui bisnes shaklee sedikit sebanyak kita boleh tambah keperluaan tersebut. kita boleh dapat duit raya awal kalau kita bermula sekarang. Pija nak ajak kawan-kawan semua join saya dapat duit raya awal dari Shaklee. boleh klik 016 984 9383 atau gambar diatas. 


#BlogMegaShaklee2.0
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#PengedarShakleeKotaTinggi




These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Johor berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma? Email: norainiabdullah87@gmail.com Call/WhatsApp: 016 984 9383.

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Bisnes Online Shaklee

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah