Ramadhan dengan Set Puasa Shaklee.

Alhamdulliah, bersyukur masih diberikan umur dan kesihatan yang baik dapat berjumpa sekali lagi dengan Nifsu Sya'ban ( 15 sya'ban 1444 AH). Ini bermakna kita semua khususnya umat islam, menuju Ramadhan - 13 hari lagi. InsyaAllah dengan izinNya. Apabila bulan Ramadhan datang pintu-pintu syurga akan dibuka. (Sahih Bukhari, No hadis 1898). 



Set Puasa Shaklee - Promosi Mac 2023

Jadi anda semua sudah bersedia untuk menunaikan ibadah puasa tahun ini? saya yakin semua orang akan excited dengan kedatangan ramadhan kan. Termasuklah diri saya ini. Pelbagai persiapan kita akan sediakan untuk menyambut bulan kebesaran ini seperti beli telekung baru untuk naikkan semangat konsisten terawih dan ke masjid/surau, beli air purifier untuk wangikan kawasan rumah dan naikkan mood untuk terus semangat berpuasa dan tidak lupa juga mesti dah plan well menu bersahur dan berbuka kan? Sebut pasal menu ni, saya pun excited tau yelah kita kat Malaysia ini berpuasa jangka masanya adalah lebih kurang 13-14 jam. lama tu kalau tak sahur memang kita akan kerap keletihan, mengantok, hilang focus dan kerap rasa haus (hidrasi). itulah masalah-masalah utama yang kerap kita hadapi. 

Antara punca utama tidak productive dibulan puasa adalah disebabkan oleh sahur yang tidak seimbang, kurang pengambilan buah-buahan dan sayur, pengambilan air kosong yang tidak mencukupi dan kurang melakukan aktiviti fizikal. Kalau boleh perkara ini memang nak dielakkan sebabnya bulan inilah kita nak mengandakan amalan kita, jadi kita kena productive di bulan ramadhan supaya mendapat hasil yang cemerlang.

Saya ingin mensyorkan pada golongan orang suri rumah tangga, golongan orang tua, golongan yang sibuk berkerja serta golongan ibu menyusu. Anda semua, ambillah Set Puasa Shaklee jika mahukan ibadah puasa anda PRODUCTIVE dan KURANG LETIH. Set Puasa Shaklee ini menyediakan solusi lengkap dari waktu sahur hingga moreh yang dicadangkan oleh ahli pemakanan shaklee untuk memastikan anda berpuasa dengan sihat dan selesa serta memberikan Ramadhan yang lebih productive dan bermakna. 


Jom berpuasa dengan Set Puasa Shaklee! 

Ianya semudah 1-2-3!





  

Tenaga - Energizing Soy Protein

Hidangan lazat yang memberikan tenaga secara berterusan dan menyokong kesihatan secara menyeluruh. Mempunyai 14 gram protein setiap hidangan, 9 jenis nutrien (asid amino), Rendah GI, kaya dengan kalsium, sifar lemak trans dan kolestrol.








 Kenyang - Cinch 

 Satu hidangan mengandungi 16 gram protein, 20 jenis nutrien, 6 gram serat untuk penghadaman, 2500 gram leusina untuk rasa kenyang yang lebih lama serta sifar lemak trans dan kolestrolShake yang lazat, pantas dan berkhasiat untuk anda. Pengganti hidangan untuk Sahur dan Iftar anda. Memastikan anda kenyang, meningkatkan penghadaman anda dan menyediakan nutrien untuk memastikan anda sihat semasa berpuasa.

Ada 3 perisa berbeza: Coklat, Latte, Vanila. 



Hidrasi - Performance Drink

Minuman yang menyegarkan dan menghilangkan dahaga untuk memastikan badan terhidrat. Kandungan 6 jenis elektrolit dan karbohidrat kompleks untuk tenaga yang berterusan.

2 perisa berbeza: Orange dan Lemon Lime


Set Puasa Shaklee ini juga dapat membantu menangani ketidakselesaan semasa berpuasa, antaranya ialah :

  • Membantu mendapat tidur yang cukup dan berkualiti.
  • Mengekalkan hidarasi dengan baik.
  • Pencernaan yang lawas.
  • Pilihan makanan yang cukup serat ketika sahur. 
Submit pesanan Set Puasa Shaklee disini...

Ambillah peluang promosi Set Puasa Shaklee bulan ini untuk membantu kita mendapatkan ibadah puasa yang lebih productive dan kekal cergas sepanjang hari. Semoga dengan kesihatan yang baik di bulan Ramadhan yang bakal menjelang tiba, kita dapat mengandakan ibadah kita dan dengan segunung harapan Allah s.w.t memberi keredhaan dan kegembiraan kita menyambut Syawal bersama keluarga dan kenalan tersayang. 



These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Johor berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma? Email: norainiabdullah87@gmail.com Call/WhatsApp: 016 984 9383.

Comments

  1. memang best yaaa set puasa ni. Tak rasa lesu atau lemau punnn:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya setuju! kini sudah masuk ramadhan yang ke 16 alhamdulliah memang sedap badan. perut tak pedih dan masih ada tenaga nak masak dirumah lepas balik kerja. syukur sangat...

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga

Pengedar Shaklee Desaru Johor