Bangga Menjadi Pengguna Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia.

Ketika umor saya 26 tahun saya mencari keperluan makanan tambahan atau supplements untuk saya boleh focus bekerja seharian. Bekerja dalam fabrication industry memerlukan level kesihatan yang baik dan fizikal dan mental yang cergas. Hanya kerana sebab ini saya mencari product apakah yang sesuai untuk saya amalkan demi membantu prestasi kesihatan dan kerjaya naik seiring, to be short story kawan saya Huda menawarkan saya lecithin, kata mak dia lecithin shaklee ini mengandungi kolin. Kolin pula berfungsi meningkatkan daya ingatan dan focus. Apa lagikan saya teruslah ambil peluang menjadi ahli shaklee kerana untuk memudahkan cara saya repeat pembelian supplements tersebut. Diam tak diam dah 10 tahun saya amalkan shaklee supplements. lamakan? Kalau macam gini punya setia mestilah kerana shaklee supplements adalah product terbaik di Malaysia. 


my stock up shaklee supplements thru delivery by shaklee company

Alhamdulliah saya bersyukur sangat menjadi shaklee supplements family. best sangat shaklee supplements ini. Kalau saya menggunakan shaklee selama 10 tahun, sebenarnya dalam kalangan pengguna Shaklee memang ramai yang setia mengamalkannya, malahan sehingga lebih 60 tahun sekalipun. 
Artikel ini mungkin panjang, tetapi untuk recap :

- PRODUK DARI BAHAN SEMULAJADI DAN HALAL
- KUALITI DAN KESELAMATAN PRODUK SHAKLEE
- MULTIVITAMIN ATAU VITAMIN PALING TERTUA DIDUNIA
- MEMPUNYAI PROGRAM KESIHATAN YANG BERPRESTIJ DAN BERKESAN
DI SOKONG PARA PENYELIDIK DAN SAINTIS BERTAULIAH
SHAKLEE DIGUNAKAN SEHINGGA ANGAKASA LEPAS DAN PILIHAN UTAMA ATLET BERTARAF DUNIA


PRODUK DARI BAHAN SEMULAJADI DAN HALAL.

Kesemua produk shaklee bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya, mematuhi standard keselamatan tertinggi. Produk shaklee juga lembut pada persekitaran dan mesra alam serta bebas dari gluten. Shaklee tidak pernah melakukan ujian keatas haiwan dan bebas dari penganiayaan. produk nutrisi dan kecantikan shaklee terbukti secara saintifik. Mempunyai kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan Sijil Halal yang diiktiraf oleh JAKIM Malaysia.



Sijil Pengesahan Halal Shaklee Supplements



Jika memilih produk Shaklee 3 perkara yang benar ini akan terbukti :
SELAMAT, TERBUKTI, BERKESAN.



Mengapa harus ragu? Shaklee supplements adalah produk hasil kajian sains yang ternyata berkesan.


KUALITI DAN KESELAMATAN PRODUK SHAKLEE.

1. Saringan lebih 350 bahan cemar, racun serangga dan bendasing untuk setiap bahan botani baru. 
2. Lebih daripada 250 ujian racun serangga dilakukan, melebihi syarat United States Pharmacopeia (USP).
3. Melakukan lebih 100, 000 ujian kualiti setahun, untuk memastikan produk shaklee selamat digunakan.
4. Tiada bahan pengawet, pemanis atau perisa tiruan untuk mengekalkan kualiti produk shaklee pada tahap yang terbaik.
5. Bebas Gluten sangat sesuai buat mereka yang mengalami alahan gluten dan sensitif gluten. Makanya Shaklee mengutamakan penghadaman dan usus yang baik buat mereka yang sensitif gluten. 
6. Tidak melakukan ujian ke atas haiwan. Ujian dilakukan secara klinikal oleh Board of Scientist Shaklee dari masa ke semasa bagi memastikan produk Shaklee adalah terbaik.




MULTIVITAMIN ATAU VITAMIN PALING TERTUA DIDUNIA.

Shaklee sudah 100 tahun. Lamakannn? Dr. Forrest C. Shaklee adalah Pengasas. Shaklee Corporation yang telah mencipta multivitamin pertama di Amerika Syarikat. Multivitamin inilah yang sudah berusia lebih 100 tahun. Ini bermakna penerimaanya telah diakui oleh orang ramai. Dalam membina legasi inovasi dan sainsnya, falsafah Living in Harmony with Nature adalah tunjang jantung kepada semua yang kami lakukan.  



 versi multivitamin Shaklee di Malaysia



Manfaat Vitalea atau Multivitamin Shaklee.

DI SOKONG PARA PENYELIDIK DAN SAINTIS BERTAULIAH

Shaklee Scientific Advisory Board member (penasihat saintifik) adalah Dr Elizabeth Blackburn yang merupakan pemenang Anugerah Nobel dalam perubatan dan ialah autoriti utama didunia dalam sains telemore.

SHAKLEE DIGUNAKAN SEHINGGA ANGAKASA LEPAS DAN PILIHAN UTAMA ATLET BERTARAF DUNIA

Bukan kita saya yang yakin dengan keberkesanan Shaklee supplements, NASA sendiri telah melantik Shaklee untuk formulasikan susunan supplement yang sesuai untuk angkasawan.

Performance Drink Shaklee telah direka khas untuk ahli angkasawan NASA. Para atlet antarabangsa dan pemgembara terkemuka juga memilih Shaklee sebagai pilihan utama mereka untuk ketahanan fizikal sebagai atlet.

Performance Drink Shaklee ini juga dihasilkan untuk anda yang bukan angkasawan dengan formulasi yang berbeza daripada angkasawan di atas bagi penduduk bumi. Jadi kita juga boleh menikmati performance drink Shaklee. Bestkannnn? Sedap tau Performance Drink ini ia mempunyai 6 elektrolit yang mengelakkan badan kita dari terhidrasi oleh cuaca yang panas dan keletihan. Jom cuba!



MEMPUNYAI PROGRAM KESIHATAN YANG BERPRESTIJ DAN BERKESAN.

Pihak Shaklee Malaysia sendiri menjalankan program Hello New You atau dikenali ramai dengan Set Kurus Shaklee yang berjaya dan banyak mengubah gaya hidup dan tahap kesihatan ramai orang. Shaklee supplements bukan sahaja dapat menurunkan berat badan malah kesihatan menjadi lebih baik dan semakin baik. Minggu depan kita nak sambut puasa lepas tu raya kan? yang mana mahu merasai sendiri bagaimana Set Kurus Shaklee berkesan dan membantu memberi solusi kepada masalah berat badan set ini boleh membantu. 





Untuk pengetahuan, Shaklee juga dinobatkan sebagai Trusted Brand Award bagi kategori Vitamin dan Health Supplement untuk 2 tahun berturut 2021 & 2022 yang dianjurkan oleh Readers Digest. Anugerah ini mengambil kira criteria :

  • Kradibiliti syarikat (67 tahun dipasaran dunia, 25 tahun di Malaysia)
  • Product yang selamat berkesan 
  • Memiliki kelulusan kkm serta sijil halal yang diiktiraf oleh Jakim.



Dasyatkan Shaklee company diwaktu dunia dilanda wabak covid, supplement shaklee menjadi pilihan sebagai Gold Award Winner bagi kategori vitamins & health supplement.
Secara kesimpulannya, product shaklee ini adalah Supplement Terbaik di Malaysia. Ia direka bagi memenuhi segala keperluan masyarakat Malaysia. Saya sendiri sudah 10 tahun mengambil product Shaklee dan saya amat yakin akan keberkesannya. 
Jika saya sudah mempercayainya, anda bila lagi? Terus hubungi saya Disini👋
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#BlogMegaShaklee2023
#PengedarShakleeKotaTinggi









 














These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Johor berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma? Email: norainiabdullah87@gmail.com Call/WhatsApp: 016 984 9383.

Comments

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga

Pengedar Shaklee Desaru Johor