Kurus Sebelum Raya dengan Set Hello New You Shaklee.

Rasanya lagi seminggu kan kita nak berpuasa, sekejap je masa berlalu. Hari ini saja sudah 14 Mac 2023 bersamaan dengan 21 Syaban 1444 AH. Kita semua dah reset mind nak focus untuk pulun ibadah kaw kaw kaw punya untuk menyambut Ramadhan. Yelah bulan yang dimuliakan kerana amalan ketika Ramadhan sangatlah besar dan berganda. Saya pun tidak mahu melepaskan peluang buat beberapa persiapan ibadah dan mencari nutrisi lengkap untuk saya kekal bertenaga sepanjang berpuasa nanti semestinya la dengan Set Puasa Shaklee. selepas berpuasa nanti kita bakal menyambut hari kebesaran kita iaitu RAYAAAAAAA! Arghhhh seram sejuklah pulak! Persediaan Ramadhan dah siap tapiiiiiii persiapan raya ini dilema la pulak... Ermmmm... macam mana ni baju idaman semuanya tiada plus sizeeee... huwarghhhhhh teringin juga bergaya Aidilfitri kali ini. dapat turun 5-7kg dan inch loss pun dah best ni. Yelah raya tahun kedua yang kita bebas bergerak selepas isu penyebaran wabak corona dulu. Aduhhhh tak akan saya nak kecewakan diri sendiri dengan langsung tak dapat pakai baju yang berdesign pulak kan... Tak boleh jadi ini kita mesti Reset Mind supaya kita boleh kurus sebelum raya! Insyaallah mesti boleh! 


Fikir punya fikir akhirnya saya jumpa Set Hello New You Shaklee atau lebih mudahlah kan ramai orang gelar set ini sebagai Set Kurus Shaklee yang dapat membekalkan nutrisi yang lengkap dan membantu kita menurunkan berat badan dengan baik. Pucuk dicita ulam yang mendatang, memang sesuailah dengan solusi untuk kita kurus sebelum raya ini.  Menarik sangat ini tau.. saya dah tengok segala plan dan supplements shaklee yang pihak pakar pemakanan mereka tawaran kan. Jom! Kita rebut peluang ini.  Sebelum kita pergi lagi jauh, saya mahu kongsikan kepada anda Apa itu program "Hello New You" Shaklee? - Program ini sangat mudah untuk kita ikuti yang mengabungkan produk-produk nutrisi yang seimbang, pelan puasa yang fleksibel, pemakanan seimbang dan senaman untuk membantu anda mencapai sasaran berat dengan bijak dan selamat serta mengekalkan berat badan yang ideal secara sihat selepas program untuk kesejahteraan anda dalam jangka masa panjang. Apa macam? menarik kan objektif program ini. 




Lagi menarik "Hello New You" Shaklee ini tidak seperti kebanyakan diet ikutan di luar sana. Program ini mengalakkan pengurusan berat badan yang lestari dengan mengambil kira nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan anda dan bukan hanya solusi sementara untuk mempromosikan penyelesaian pantas bagi penurunan berat badan.


 
Nama pun program kan mestilah ada jangka masa yang ditetapkan, jadinya saya teruskan mencungkil lagi info berapa lama saya perlu mengikuti program " Hello New You" Shaklee. Program ini mengambil masa tak lama ya kawan-kawan hanya 4 minggu sahaja diperlukan untuk melatih kita konsisten dengan waktu meal plan dengan supplements shaklee. Dalam tempoh masa 4 minggu asasnya adalah menyihatkan dan menyegarkan semula tubuh badan kita yang dah lama lesu dan lepu. Hahahahaha! Setepek kena ke muka ni. Sangatlah bagus kita mulakan menjelang Ramadhan ini nanti kerana berpuasa membolehkan tubuh badan kita berehat dan segar semula. Produk-produk Shaklee membantu dengan menyuburkan tubuh badan kita dari dalam. Ini akan membantu anda menurunkan berat badan secara lebih berkesan dan membentuk tabiat makan yang sihat dalam jangka masa panjang. Bestnyaaaa korang! Ibadah puasa kita dapat automatic change habits! Jom kita mulakan dari sekarang supaya tidak menyesal dikemudian hari bila badan cepat lesu. 



Murahnya! tak sampai RM500 rupanya, jimat banyak.


Kenapa bulan puasa ini is a good start? Hal ini kerana tempoh masa kita berpuasa adalah lebih dari 8jam. hal ini kerana jika kita berpuasa lebih dari tempoh itu paras gula dan pencernaan makanan dalam tubuh kita akan berada pada paras yang lebih baik. Seronokkan? sambil melakukan ibadah wajib berpuasa sambil kita menyelam dengan "Set Hello New You" Shaklee ini untuk kurus sebelum raya. Ini adalah permulaan yang baik untuk mencapai tempoh berpuasa yang lebih lama pada masa hadapan.

Proses pengurangan berat badan bukannya daripada kehilangan air dan otot kerana leusina membantu mengurangkan lemak dan ukuran badan sambil mengekalkan jisim badan tanpa lemak serta menggalakkan penurunan berat badan yang sihat daripada kehilangan lemak ini. Oleh itu, anda tidak perlu risau berat badan naik semula seperti kesan yo-yo. Berusahalah sebaik mungkin untuk mengekalkan pemakanan yang dipenuhi makanan sihat dan semulajadi serta mengamalkan konsep "suku-suku-separuh".






Jom kita ambil langkah pertama untuk bertanggungjawab terhadap kesihatan kita. Kita mesti berjaya! Untuk dapatkan "Set Hello New You dan Set Puasa Shaklee" boleh click link ini Hi Nak Shaklee.

Jadilah sebahagian dari mereka yang sudah berjaya dalam program "Hello New You".






#blogmegashaklee2023
#shakleethrive2023
#shakleetriump2023
#shakleethriumph2023
#pengedarshakleekotatinggi

These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Johor berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma? Email: norainiabdullah87@gmail.com Call/WhatsApp: 016 984 9383.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga

Pengedar Shaklee Desaru Johor