Pengalaman Buat Bisnes Online Shaklee

Nama syarikat Shaklee ini memang dah lama sangat bertapak di Malaysia.

Pija ingin kongsikan disini yang Shaklee Malaysia telah ditubuhkan pada tahun 1988 - sekarang hampir 35 tahun bertapak di Malaysia dan juga selepas 2 tahun kematian pengasasnya iaitu Dr Forrest C. Shaklee.


Bagi Dr. Forrest, kematian beliau tidak sia-sia kerana beliau telah berjaya meninggalkan Legacy Business iaitu Company Shaklee yang ditubuhkan oleh beliau bersama 2 orang anaknya supaya dapat memberi manfaat kepada jutaan manusia melalui produk Shaklee. 

Pengalaman Bersama Produk Shaklee

Siapa sangka sudah berpuluh-puluh tahun Shaklee masih bertahan dan kekal berdiri dengan lebih kukuh sehingga ke hari ini.

Perkara yang membuatkan Pija berasa yakin apabila pada tahun 2014 satu gelombang penyusuan bayi shaklee telah tercipta oleh ahli shaklee pada masa itu. Walaupun belum berkawin lagi tapi melihat kebahagian kawan-kawan dalam facebook yang kerap berkongsi keberkesanan vitamin shaklee pada journey penyusuan mereka membuat saya berasa kagum dan teruja dengan faktor kesihatan yang mereka miliki.

lebih mengejutkan lagi ada yang berjaya menyusukan anak mereka sehingga umor 3 tahun dengan sumber nutrisi yang lengkap. Jadi disitu telah mewujudkan kepercayaan pija kepada produk shaklee ini. Bahawa produk ini unik dan harmoni untuk alam dan manusia.

gelombang penyusuan itu juga membuktikan keberkesanan produk shaklee pada bayi adalah tahap kesihatan bayi yang diberi nutrisi shaklee lebih sihat dan mempunyai sistem ketahanan diri lebih tinggi dari bayi lain.

Akhirnya keyakinan itu datang untuk belikan bapak Set Lengkap Kesihatan Lelaki bersama vivix. Semasa bapak menuju fasa umor pertengahan 60an, performance kesihatan dia mulai merosot dan paling kerap lesu dan sakit-sakit badan. Kami bukanlah dari keluarga yang mengamalkan vitamin, tapi apabila melihat kawan sendiri mengamalkan vitamin dan mereka cergas itu adalah satu batu loncatan untuk sihat juga.

Ternyata langkah pertama untuk makan vitamin shaklee ini memang membuahkan hasil. Kesihatan kami semakin baik, perkara yang pertama kami perasaan adalah tenaga yang banyak walaupun selepas buat aktiviti berat. Sehingga ke hari ini ESP, Lecithin dan Vitamin C adalah vitamin kegemaran Pija. Korang patut cuba tau. Memang terbukti berkesan.



HQ Shaklee di Sunway Geo Tower 


Shaklee JB Branch 

Pengguna Shaklee Boleh Jana Pendapatan

Pija memang tiada asas membina perniagaan Shaklee. Lagilah nak jalankan bisnes online. Shaklee ini oriented produk mereka adalah wellness tau, hanya satunya company yang focus dan invest pada produk yang selamat dalam nutrisi kesihatan manusia.

Apa yang pija tahu setiap produk Shaklee ini ada point (PGUV) yang boleh dikumpulkan. UV ini boleh menentukan berapa pendapatan yang bakal kita akan perolehi.

Dalam erti kata lain, lagi besar pembelian dan juga leadership yang kita bina dalam organisasi kita lagi besarlah peluang kita menjana income. Seronok sangat bisnes online Shaklee ini.

Peluang dah ada depan mata jadi apa lagi ku teruskan saja Shaklee bisnes online ini dengan tagline make wellness your business. Banyak benefits sebenarnya bila beranikan diri menjalanlan bisnes online ini. Sangatlah mudah straight forward dan system dah confirm berkesan sebab Shaklee dah invest website untuk setiap ahli buat pesanan dan jalankan pemasaran. Jadi apa tunggu lagi, boleh terus je contact di link Pija Bisnes Online

 

kelebihan sekiranya kita jalankan busines online Shaklee

Sudut Info :

Tiada bisnes online yang tidak perlukan modal, semuanya mestilah ada modal. kenalah daftar ahli dan beli produk sebagai barang dagangan. Kitakan jual produk wellness, kenalah bina trust pengguna lain dengan baik. Jangan main tipu.

Jika jalankan bisnes online shaklee ini lebih mudah, tak perlu dah kita daftar ssm ke apa. Pakai id shaklee sahaja dah valid boleh jalankan bisnes. Janji ada medium rangkaian internet. Kalau tidak mana lah datangnya online tu kan.

Penghantaran produk pun dah tak payah pening nak cari syarikat mana. Shaklee Malaysia dah sediakan Gdex untuk proses penghantaran manakala pembungkusan pulak staff HQ Shaklee yang aturkan. Nampak tak betapa mudahnya semua ini, kita hanya buat keje pemasaran dan leadership saja. Sebab itu pija kata peluang dah ada depan mata. kenapalah nak rasa terbeban lagi. 

Pemantauan bisnes online pulak semua boleh dilakukan dalam website shaklee. kita tak perlu laburkan duit berpuluh ribu nak bina website sendiri. Boleh saja guna platform free seperti facebook, instagram dan juga blog untuk membuktikan yang kita ada rangkaian organisasi bisnes online. 

Tinggal roh dan jasad saja memohon rahmatNya untuk ditetapkan hati dan komited dalam menjalankan bisnes online. korang pun boleh jalankan bisnes online ini, bimbingan dan busines plan semua sudah diaturkan oleh pihak company. Daftar saja jadi ahli dan kita mulakan sekarang.


PIJA.ABDULLAH
PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI
928411




















These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Johor berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma? Email: norainiabdullah87@gmail.com Call/WhatsApp: 016 984 9383.

Comments

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga

Pengedar Shaklee Desaru Johor