Tawaran Percutian Shaklee Yang Berbaloi

Teruja rasanya nak kongsikan story ini. Dalam keadaan ekonomi macam sekarang ini masih ada lagi company yang nak sponsor percutian bertaraf lima bintang secara percuma. Betul ke tak ni? mesti ramai yang tak percayakan?

Tapi percayalah, kerana ianya benar. Bukan sekadar penginapan dan pengangkutan ke sana saja ditaja. Malah duit makan dan duit shopping pun diberi sekali.

Salah satu insentif yang ditawarkan oleh percutian shaklee kepada semua pengedar yang layak adalah Convention iaitu trip melancong ke dalam/luar negara dan juga trip Umrah secara percuma dengan layanan VVIP. Paling syok tentang with percutiaan shaklee ini adalah, kesemuanya ditanggung dan tentulah mempunyai kelayakkan untuk dapatkan trip ini. 

Namun apa yang mengejutkan, pada bulan ini April 2023 yang lepas, Shaklee mengumumkan, pada tahun 2024, Shaklee bakal membawa leader yang berjaya mencapai kelayakkan untuk ke Lawatan Antarabangsa Osaka,Nara, Kyoto Jepun dan Lawatan Serantau Pelayaran Royal Caribbean Singapura ke Phuket. 


Tempoh Kelayakan : Bermula April 2023 hingga Mac 2024

Terma & Syarat

  • Peserta lawatan insentif mesti layak berdasarkan mata ganjaran conference dan pangkat efektif minimum.
  • Lawatan Insentif Antarabangsa Shaklee (peserta mestilah efektif minima pangkat coordinator sepanjang tempoh kelayakan dan sehingga 1 bulan sebelum lawatan).
  • Lawatan Insentif Serantau Shaklee ( peserta mestilah efektif minima pada pangkat senior supervisor sepanjang tempoh kelayakan dan sehingga 1 bulan sebelum lawatan ).
  • Bagi pemimpin perniagaan baru, pangkat efektif minima hanya bermula dari bulan naik pangkat sebagai coordinator atau senior supervisor. 
  • Lawatan Insentif Shaklee adalah eksklusif untuk para pemimpin perniagaan yang telah memenuhi keperluan Lawatan Insentif serta mempunyai rekod yang baik dengan syarikat seperti yang telag diterangkan dalam P&R Shaklee

Sangat mudah syarat yang Shaklee bagi, tapi percutian yang sangat best diberi.Rugi kalau anda tak rebut peluang keemasan ini. Jom kita jadikan percutiaan shaklee ini sebagai tanda aras kejayaan bisnes kita pada tahun 2024 nanti. Best ini kita pergi ramai-ramai bersama organisasi kita. 

Nikmatilah saat-saat indah di sana bersama orang tersayang dan juga organisasi bisnes anda khususnya. 

KIYOMIZUDERA, KYOTO
Terletak di atas gunung kecil di sebelah timur Kyoto, Kuil Kiyomizudera menawarkan pemandangan bandar yang mengagumkan. Ia diasaskan pada 780 di tapak Air Terjun Otowa di bukit berhutan di timur Kyoto dan mendapat namanya daripada air tulen musim luruh. Kiyomizudera menawarkan lebih daripada sekadar pemandangan yang cantik. 


TAMAN NARA
Taman Nara adalah salah satu kawasan yang mesti dilawati di Bandar Nara. Kawasan yang luas itu meliputi 660 hektar dan terkenal dengan 1,400 rusa yang berkeliaran bebas dan kuil yang terkenal di dunia. Feeding the Deer adalah satu tarikan tersendiri dan mereka gemar memakan keropok istimewa yang dipanggil “shika senbei” dan akan mendekati manusia.

Living Proof

Apa yang saya nak kongsikan disini mengapa percutian shaklee ini sangat berbaloi. Kita akan jumpa leader dari negara yang berbeza, especially slot bersama shaklee leader di US. Shaklee adalah company wellness yang stabil dan terbukti berkesan apabila leader yang berusia 90 tahun juga mampu menjalankan bisnes ini dengan cukup baik asbab mempunyai kesihatan yang lebih sihat dari rakan seumornya. Gambar dibawah ini adalah gambar super upline saya Master Hajah Salwa bersama leader Us yang berusia 90 tahun dan masih sihat. 




Jika anda berminat untuk menjana pendapatan dengan Shaklee, dan menikmati percutian shaklee yang eksklusif yang ditawarkan pada setiap tahun, boleh hubungi Pija 016 9849383 Saya mencari insan yang cekal dan sanggup berusaha bersungguh-sungguh untuk mengubah nasib diri yang biasa menjadi yang lebih luar biasa. 










These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Johor berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma? Email: norainiabdullah87@gmail.com Call/WhatsApp: 016 984 9383.

Comments

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Pengedar Shaklee Desaru Johor

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga