Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee



Kesihatan dan keharmoniaan adalah satu aspek penting dalam kehidupan. Maka, kita perlu lebih berhati-hati dalam memilih produk makanan tambahan seperti vitamin. Salah satu  jenama yang telah lama mendapat kepercayaan rakyat Malaysia bahkan diperigkat global adalah suplemen Shaklee.

 Shaklee merupakan Syarikat pelopor pertama dunia yang mencipta Multivitamin berusia lebih 100 tahun dengan nama Vitalized Mineral atau kini disingkatkan menjadi Vitamin. Mulai tahun 2013, saya memilih vitamin Shaklee sebagai makanan tambahan atas beberapa asbab yang menarik perhatian saya untuk stay dan loyal dengan product Shaklee.

 

1.     Bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia berbahaya.


Salah satu alas an utama mengapa saya memilih vitamin Shaklee adalah kerana mereka komited mengunakan bahan semulajadi yang bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia berbahaya. Ini bermakna produk Shaklee adalah pilihan yang selamat untuk kesihatan kita. Kita tidak perlu bimbang tentang terdedah kepada bahan-bahan yang mungkin membahayakan tubuh badan kita.


 

2.    Bebas Gluten


Bagi mereka yang mempunyai alergi atau sensitivity terhadap gluten, memilih vitamin yang bebas gluten adalah penting. Shaklee memahami kepentingan ini dan menghasilkan produk yang bebas gluten. Ini membolehkan semua orang, termasuk mereka yang mempunyai alergi gluten, mendapat manfaat daripada product Shaklee.

 

3.   Tidak Pernah Melakukann Ujian Ke atas Haiwan.

    Shaklee adalah Syarikat yang tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dalam Pembangunan product mereka. Ini menunjukkan komitmen mereka untuk tidak menyebabkan penderitaan haiwan semasa proses Pembangunan produk selain menyakini produk yang dihasilkan adalah selamat dan berkesan untuk penggunaan manusia dan tidak perlu diuji ke atas haiwan.


Selamat, Berkesan dan Semulajadi

     Akhirnya, yang terpenting produk Shaklee adalah selamat, berkesan dan semulajadi. Mereka mengutamakan kesihatan dan kesejahteraan pelanggan mereka dan sentiasa berusaha untuk menyediakan produk yang memberi manfaat sebenar.


Rumusan :

Dalam setiap penjuru kehidupan kita, pasti kita akan berhadapan dengan pilihan. Memilih makanan yang lebih sihat atau makan segera, proses dan seumpamnya? Memilih sesuatu kerana murah atau biar berbaloi dengan kualiti? Begitulah juga dalam memilih makanan kesihatan untuk tubuh. Saya memilih jenama dunia, Vitamin Shaklee, Bagaimana anda?

lanjut : 

 

Pengedar Shaklee Desaru

928411

016 9849383

      








These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Johor berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma? Email: norainiabdullah87@gmail.com Call/WhatsApp: 016 984 9383.

Comments

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Pengedar Shaklee Desaru Johor

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga