Dapat Makan Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate Shaklee

Dengar tajuk pun dah seronok kan, siapa sahaja yang tidak suka dapat cashback. Lepastu boleh guna pula cash tersebut untuk beli barang lain. Shaklee tak bagi dalam bentuk voucher atau diskaun. Tapi Shaklee bagi dalam bentuk Cash. Cash pula akan masuk dalam akaun bank kita sendiri dan terpulang la kita nak guna untuk apa.





Menarik kan? Jom saya share bagaimana cara nak makan vitamin percuma dengan cash rebate Shaklee ini. 

Pertama sekali anda mestilah berdaftar sebagai ahli shaklee yang sah. Ada nombor keahliaan shaklee sendiri. Belum ada nombor keahlian shaklee sendiri. Boleh Klik SINI untuk daftar.



Dan dari situ akan keluar borang pendaftaran ahli, anda hanya perlu masukkan Email dan Password sahaja. Tandakan juga untuk ketiga tiga kotak atas tu sebelum klik Join Now. Nanti Shaklee akan emailkan No. ID ahli anda dan anda bolehlah guna untuk buat pembelian di Shaklee website. 



Cara membuat pembelian pun cukup mudah. Pergi ke SHOP dan pilihlah produk mana yang anda berkenan. Setiap bulan akan ada promotion menarik dari Shaklee, boleh pilih juga promosi best untuk ahli baru Shaklee.



Sebelum membuat pembayaran anda perlu isi details maklumat diri, isi sahaja kesemuanya termasuk nombor akaun bank sebab penting. Dengan no akaun inilah untuk kegunaan Shaklee bayar anda punya Cash Rebate nanti. 


Selesai isi anda akan dibawa kepada maklumat pembayaran , boleh la bayar menggunakan FPX online banking ataupun dengan Card Debit/Credit. Selesai payment akan keluar invoice number dan akan diemailkan details. Kemudian lihat Consignment Status keluar di bahagian Order History. Happy Shopping with Shaklee Website koranggg.




Setiap produk Shaklee ada UV point nya yang tersendiri. Untuk melayakkan anda mendapatkan Cash Rebate dari Shaklee, anda perlu buat belian lebih dari 150uv dalam bulan yang sama. Cara nak tengok UV point terkini anda selepas selesai belian boleh pergi ke Dashboard. Ada total PUV dan GUV di situ. PUV belian anda dan GUV ialah belian anda dan ahli yang berdaftar di bawah anda. 


Ini bermakna lagi banyak belian yang anda buat bulan tersebut, lagi besarlah Amount Cash yang anda akan dapat. Anda boleh ajak sekali kawan, family,  saudara mara untuk sama-sama membeli Shaklee dengan anda. Sama-sama boleh dapat effect kesihatan yang lebih baik dengan Shaklee. 


Dengan cash rebate yang anda dapat tu boleh la anda beli vitamin yang lain pula. Ada banyak produk Shaklee yang anda boleh cuba dan nikmati manfaat kesihatannya pada badan anda. 


Exclusive untuk yang dah berdaftar sebagai ahli Shaklee , dengan pembelian pertama pun anda dah layak membeli dengan harga ahli Shaklee (DN). Jika belum ahli anda perlu bayar pada harga (RP) , apa tunggu lagi daftar sekarang untuk nikmati harga yang lebih jimat beserta cash rebate. 


Berikut adalah list harga Prodcut Shaklee :






Selain membuat pembelian di website Shaklee , anda juga boleh buat pembelian di HQ Official Shaklee yang ada di 7 kawasan di Malaysia. Pergi yang official berdaftar tau jangan sebarangan kedai. Bila datang ke kedai Shaklee anda akan diminta untuk berikan NO ID ahli Shaklee, tanpa no id ni tak boleh buat belian. Wajib daftar sebagai ahli Shaklee untuk membeli barang di Shaklee Shop. Boleh WhatsApp Pija untuk pendaftaran. Tak sampai lima minit proses terus anda boleh walk in shopping di Branch Shaklee terpilih. 

















These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Johor berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma? Email: norainiabdullah87@gmail.com Call/WhatsApp: 016 984 9383.

Comments

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Pengedar Shaklee Desaru Johor

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga