siapa nak join transformation challenge shaklee?

Terbuka kepada semua rakyat Malaysia!

seperti yang kita ketahui obesiti adalah masalah utama rakyat malaysia, dengan itu syarikat wellness terkemuka di negara kita iaitu Shaklee menawarkan peluang kepada semua rakyat malaysia yang mahu menurukan berat badan dengan selamat dan berkesan. 




cabaran ini dibawah program 30 Day Transformation Challenge yang bermula pada 20 Julai sehingga 20 September 2023. Pendaftaran kumpulan dibuka pada 20 Julai sehingga 10 Ogos 2023. Manakala tarikh terakhir keputusan lost weight pada 20 September 2023. 

setiap peserta mestilah membeli set 30 Day Transformation Set dan buktikan resit pembelian semasa pendaftaran program. Tiada penyertaan individu, anda mestilah mempunyai sekurang-kurangnya 3 orang ahli dalam satu kumpulan (paling minima) atau 5 orang ahli dalam satu kumpulan ( paling maksima). 

mesti anda tertanya-tanyakan apalah set yang shaklee sediakan ini untuk setiap peserta wajib beli dan join program ini. Dibawah ini adalah items set transformation challenge. penggunaan cukup sebulan. 

Meh contact saya dengan klik link dibawah 
guide dan meal plan lengkap untuk sebulan

💖💖💖💖💖




 








These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Johor berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma? Email: norainiabdullah87@gmail.com Call/WhatsApp: 016 984 9383.

Comments

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Pengedar Shaklee Desaru Johor

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga