Istimewa 2023 – Harga ESP Shaklee.

 ESP adalah antara product yang paling mendapat permintaan yang hangat dikalangan para ibu (mengandung dan menyusu). Selain itu, ESP juga mempunyai peminat yang tersendiri dari golongan yang mementingkan kecantikkan serta golongan warga emas, yang mahukan kesihatan yang lebih baik. Permintaan ESP amat mengalakkan. 

Bapa saya juga adalah salah seorang warga emas yang masih konsisten mengambil ESP dalam hidangan seharian beliau. Hal ini kerna ESP menghasilkan 9 asid amino yang tidak dapat dibuat oleh badan. pengambilan ESP secara konsisten dapat membantu bapa saya sentiasa bertenaga dan tidaklah terlalu lesu seperti orang yang tidak mengambil ESP. 

Saranan penggunaan :
Masukkan 3 sudu besar (28g) ESP ke dalam segelas susu, jus buah, air kosong atau minuman kegemaran dan gaulkan sekata. Pilihan tambah buah-buahan dan kisar.



Tahun 2023, merupakan tawaran istimewa buat peminat ESP Shaklee serta Pengedar Shaklee. Pihak syarikat Shaklee Malaysia menawarkan promosi. Harga ESP Shaklee untuk ahli baru adalah RM150 untuk 2 canister berserta menjadi ahli dengan percuma tau. Jimat kos RM35 untuk menjadi SID. Bestkan?? sangat jimat tau! Harga sebelum yang bukan ahli adalah RM 173 untuk 1 canister. Manakala untuk ahli boleh beli terus trio set yang berharga RM250, jimat RM167! berbaloi sangat tawaran Harga ESP Shaklee untuk bulan ini.



Promosi Harga ESP Shaklee 2023 - Februari.

Sekiranya anda berminat untuk ketahui lanjut mengenai promosi Harga ESP Shaklee.


info Manfaat ESP.
Kuasa Protein Untuk Tenaga Lebih Lama.
kebanyakkan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga harian anda dengan minuman protein shaklee yang mempertingkatkan TENAGA-stamina anda. Protein soya berasaskan tumbuhan untuk tenaga yang lebih lama. 

protein adalah seperti blok yang membina tubuh anda, seperti batu bata yang membina rumah. ia memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan dan perkembangan. ESP Shaklee adalah minuman yang lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.


Love as always,
pija abdullah
your trusted SID
928411



Comments

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Pengedar Shaklee Desaru Johor

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga