Lecithin dan Omega Guard


Omega guard berharga lebih tinggi berbanding Lecithin. Ini juga menunjukkan bahawa omega guard lebih efektif. Namun bukanlah bermaksud lecithin tidak bagus!




Saya gabungkan saja vitamin ini dalam diet saya setiap hari, pagi sebelum sarapan, makan tengah hari dan minum petang saya akan mengambil 3 biji lecithin setiap hidangan. Saya dengan lecithin tidak asing lagi sejak menjadi ahli Shaklee pada 2013 inilah vitamin pertama kegemaran saya. Kenapa ia menjadi kegemaran kerna fungsi kolin dalam lecithin yang membantu menjaga daya ingatan dan meringankan stress. Love it so much! Kerna semasa itu tuntutan kerja saya sangat banyak dan berkerja dalam industry fabrication memerlukan kecerdasan otak dan pergerakkan fizikal yang cekap. Alhamdulliah saya bersyukur saya sehat sehingga kini.


2020 adalah tahun konsistensi saya bersama omega guard. Hal ini berikutan otot kaki saya kerap kebas dan tegang diwaktu malam jika terlalu banyak aktiviti memanjat di site. Teringat pula akan perkongsian salah seorang ahli Shaklee di branch johor bahru dahulu bahawa paras asid lemak omega 3 larut dalam tisu rawan, hal ini membantu mencegah kemusnahan enzim. Jadi kita perlukan omega guard untuk mengelakkan masalah sendi dan radang. Point ini adalah salah satu asbab kenapa saya harus mengambil omega untuk cure kesihatan otot dan sendi saya dari menghadapi masalah kesihatan yang lebih teruk kelak.

Marilah kita ambil peduli dengan keperluan body kita, sihat itu platinum 💞

Love,

Pijaabdullah

Your trusted SID

928411

"click here to chat with me"



Comments

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Pengedar Shaklee Desaru Johor

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga