Set Kurus Shaklee


 

Set Kurus Shaklee.

Ada 5 produk wajib ambil untuk menjayakan program Set Kurus Shaklee. Sila baca dan fahamkan mengapa.

Langkah Pertama.

Bakar atau pecahkan lemak.

Lecithin.

Diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh dengan lebih berkesan.

Fungsi lecithin dalam set kurus :

  1. Berfungsi memecahkan lemak kepada saiz yang lebih kecil supaya ia mudah disingkirkan.
  2. Membantu menghalang pembentukan lemak baru dari makanan yang kita makan jika digabungkan dengan Herba-Lax.
  3. Membantu mengurangkan paras kolestrol jahat dan meningkatkan kolestrol baik (HDL) serta membantu mengawal paras triglycerides.
  4.    Lecithin Shaklee mampu memecah lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman.
     


Omega Guard.

Omega Guard membekalkan spektrum lengkap tujuh jenis asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semulajadi dalam ikan kecil dikawasan laut dalam. Untuk pengetahuan semua, minyak ikan Omega-3 terbukti dapat membantu kita untuk mendapatkan berat badan yang ideal.

Fungsi Omega Guard dalam set kurus :

  1. Minyak ikan omega 3 berfungsi membantu pembakaran lemak termendap. Sebab itu kalau lecithin dan Omega digabungkan, proses untuk kurus dan turunkan berat badan lebih cepat dan berkesan.
  2.  Membantu membakar lemak yang telah lama dan degil dalam tubuh seperti yang berada dibawah kulit, dalam salur darah, lemak yang menyelaputi organ.
  3. Membantu meningkatkan paras hormon leptin iaitu sejenis hormon yang mengawal selera makan serta meningkatkan metabolisme sekaligus dapat membantu tubuh membakar lemak dengan lebih cepat. ( semakin rendah tahap leptin, semakin cepat kita rasa lapar).
  4. Omega dapat membatu meransang sensitivity insulin dalam darah. Lebih sensitive sel-sel tubuh kepada insulin lebih sukar untuk lemak disimpan. Apabila insulin rendah proses pembakaran lemak akan berlaku dan juga mengawal pengambilan gula berlebihan. Apabila gula tinggi proses penurunan berat badan akan menjadi sukar. 

Langkah Kedua.

     Buang, Detox atau singkirkan lemak.

     HerbLax



    HerbLax mengandungi campuran tumbuhan semulajadi termasuk daun senna, yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semula jadi. HerbLax akan menampakkan kesan dalam masa 8-12 jam selepas pengambilan.

    Fungsi HerbLax dalam set kurus.

    HerbLax Shaklee berfungsi sebagai agen yang membantu untuk melancarkan proses percernaan dan perkumuhan semulajadi tubuh untuk mempercepatkan proses pembuangan bahan perkumuhan dengan lebih berkesan.


   Langkah ketiga.

    Gantian makanan dan elakkan ambilan sugar yang tinggi.

   Cinch Shake Mix.


  Cinch shake adalah  minuman berasaskan protein untuk menggantikan makanan (meal replacement) sepanjang proses menurunkan berat badan. Pengambilan cinch akan memberikan lebih kepuasan dan mengenyangkan!      

I  Didatangkan dalam 3 perisa yang menyelerakan iaitu :

   Choclate, Café Latte dan Vanilla. 

   Fungsi Cinch Shake dalam set kurus.

  1.      Cinch Shaklee sesuai sangat bagi sesiapa yang mahu berdiet dan      kuruskan  badan. Cinch shake ini lengkap dengan segala protein.
  2.      Mengandungi formula istimewa iaitu leucine. Leucine adalah sejenis asid amino yang penting. Fungsi leucine adalah menjaga jisim otot. Leucine bertanggungjawab untuk pertumbuhan otot dan mengalakkan pertumbuhan otot. Otot yang sihat membantu dalam pembakaran kalori.
  3.      Leucine akan memastikan otot badan tidak jatuh dan menggeleber. 
  4.       Istimewanya Cinch Shake ini, apabila anda tidak mahu makan nasi, anda boleh gantikan dengan mengambil Cinch Shake Shaklee sahaja.
     Vivix.

     Vivix mempunyai formulasi polifenol tumbuh-tumbuhan didalam vivix. Polifenol terdapat dalam semua tumbuh-tumbuhan tetapi didalam Vivix hanya ada empat tumbuhan sahaja yang memang antara terkaya dengan polifenol iaitu anggur muscadine, purple carrot, elderberry eropah dan japanase knotweed.


Fungsi Vivix dalam set kurus.

Disini kita dapat melihat manfaat polifenol membantu proses penurunan berat badan.

    1.  Polifenol membantu tubuh hadamkan karbohidrat secara perlahan-lahan.      Hal ini dapat mengelakkan gula dalam darah naik mendadak. Apabila gula naik proses penurunan berat badan itu akan menjadi lambat.   

     2.  Polifenol membantu meningkatkan sensitifiti insulin, disini badan dapat menggunakan gula menjadi tenaga dengan lebih efisen. 

    3. Polifenol juga membantu memperbaiki fungsi hati dan hempedu. Apabila hati dan hempedu berfungsi dengan baik, paras gula lebih stabil dan kolestrol juga akan seimbang.

    4. Polifenol membantu mengawal “sugar craving”. Hal ini membantu proses penurunan berat badan dengan baik.

     Apabila kita memahami fungsi polifenol yang terkandung dalam produk vivix kita akan lebih yakin meneruskan program penurunan badan kita dengan baik dan berkesan. Kita wajib letakkan vivix ini dalam setiap hidangan vitamin harian kita. 

     Saya harap anda semua jelas dan faham setiap fungsi kenapa Set Kurus Shaklee ini membantu proses penurun berat badan dengan baik juga boleh menjayakan program intermitten fasting. Jom dapatkan set lengkap ini dengan saya!

 

Love as always, 

pija abdullah

your trusted SID

928411

"click to chat".


Comments

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga

Pengedar Shaklee Desaru Johor