Shaklee Fun Day Membantu Meningkatkan Jualan Shaklee Business Leaders


Lain macam penangan promosi bulan Mac 2023 ini, belum sempat kita tersenyum lebar dengan murah sangat promosi kempen Salam Ramadhan 1-2-3 iaitu Set Puasa Shaklee. Eh dah ada event lain membantu meningatkan sales kita semua. 

Semua ahli Shaklee Malaysia di jemput hadir meraihkan kempen SHAKLEE FUN DAY yang berlangsung di empat cawangan terpilih iaitu di (Home Office) Petaling Jaya, Kuala Lumpur, Kota Bharu dan Johor Bharu pada 18. Mac. 2023, Sabtu yang lepas. 

Ini adalah event pertama yang dijalankan oleh Shaklee dan sangat meriah! Mesti anda tertunggu-tunggu apa yang istimewanya event ini kan. Salah satunya pihak Shaklee akan sediakan macam-macam hadiah untuk semua SID atau new SID dengan setiap belian produk Shaklee. 

cuba lihat poster dibawah ini :



Keistimewaan buat yang hadir anda boleh mencuba minuman Performance Drink Lemon dan juga Cinch Shake tiga jenis perisa iaitu choclate, latte dan juga vanilla dari pihak Shaklee kepada anda semua yang hadir pada hari tersebut. 

Untuk ahli yang jauh dari keempat cawangan ini boleh lah membuat pesanan kepada team leaders anda supaya tidak ketinggalan untuk merebut peluang promosi SHAKLEE FUN DAY. Masih dapat free gift dan harga promosi juga. Teamwork kan mesti boleh punya!


Syoknya ada harga promosi SET SKINCARE YOUTH. Memang sesuailah ambil peluang ini untuk sesiapa nak maintaince kualiti kulit yang lebih baik dihari raya nanti. 💫💫💫

Difahamkan semasa event berlansung permintaan produk shaklee sangat tinggi! Tak peliklah kenapa Shaklee Supplements Terbaik di Pasaran Malaysia. 

Buat semua yang mahu menjadikan peluang dalam Business Shaklee ini, kita hanya perlu GUNA (USE) produk Shaklee, KONGSI (SHARE) kebaikan yang kita dah dapat dan BINA (BUILD) team untuk bantu orang lain sama-sama menjana pendapatan melalui Business Shaklee.

Lain-lain seperti Research & Development, Marketing Plan, Ilmu Produk, Bayaran Bonus serta Rewards semua itu Shaklee yang akan uruskan. Simple sahaja formula business shaklee ini. Unik kan!

Mac tahun ini adalah peluang untuk buat duit raya awal dari Shaklee. Hal ini kerana hasil usaha business shaklee bulan Mac ini akan diperolehi pada 14 April 2023, iaitu lebih kurang 10 hari sebelum Aidilfitri 2023.

Biasalah rayakan, mesti banyak pakai duit dengan segala macam keperluan hari raya. Sebolehnya kita sebagai ibubapa atau anak mahu sediakan keperluan keluarga yang terbaik kan. Jadi saat ini memang kita perlukan duit extra.

Tunggu apa lagi, Jom dapatkan duit raya awal dengan BUSINESS SHAKLEE. Jadikan Business Shaklee anda hari ini, sertai komuniti shaklee business bersama saya. 

#ProjectBlogMegaShaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeThriumph2023

#DuitRayaAwalShaklee



These statement have not been evaluated by the FOOD and Drug Administration. These products are nit intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Pengedar Shaklee Johor berminat nak beli product Shaklee? Berminat nak JOIN AHLI Shaklee? Nak makan vitamin Shaklee secara Percuma? Email: norainiabdullah87@gmail.com Call/WhatsApp: 016 984 9383.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Doa yang bagus diamalkan oleh umat islam.

Suplemen Coenzyme Q10 Meningkatkan Tenaga

Pengedar Shaklee Desaru Johor